شکوفه لبخند

شکوفه لبخند

 

 قصه هایم را
 
در گوش نسیم

فریاد خواهم زد
یک روز که بی حوصلگی
 
دست از سرم بردارد.
 
وقتی لبخند
در گوشۀ لبهایم
شکوفه کند
شادی را خواهم دوخت
به دفتر چۀ کوچک خاطراتم
...


نظرات شما عزیزان:

mahdi
ساعت22:35---16 اسفند 1389
چرا بنر رو. نمیزاریییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی ییییییییی

mahdi
ساعت21:43---14 اسفند 1389
سلام دوست عزیز یک بنر برات درست کردم اما
چون قالب وبلاگت یه جورایی ساده است
خواستم یه کاری کنم که به وبلاگت بیاد
ولی اگه قالب وبلاگت روشن بود یک بنری برات درست میکردم که هر کی میدید از حال میرفت
اینم ادرست فایل فلش http://up.iranblog.com/images/j31annep4hutfbjksgt.swf اینو میتونی وقتی که خواستی مطلب ارسال کنی با مطالب به عنوان فایل فلش بفرستی اگه هم نتونستی بگو تا بهت بگم چجوری باییییییی


mahdi
ساعت14:46---14 اسفند 1389
سلام دوست من چشم برات یک بنر خوشگل درست میکنم فقط یکم صبر کن خیلی ممنون از تو

مهدی
ساعت14:03---13 اسفند 1389
سلام دوست عزیز ممنون از اینکه اومدی وبلاگم جوابمو دادی من از 11نفر خواستم کمکم کنن ولی هیچ کس جوابمو نداد به جز تو خیلی گلی دمت گرم دیشب مشکلم خود به خود حل شد
/ میخواستم برای تشکر از تو یک بنر خوشگل برای وبلاگت درست کنم خواهش میکنم این هدیه
کوچیک رو قبول کن بیا تو وبلاگم بگو بنر عمودی میخوای یا افقی . تورو خدا زود بیا بگو خیلی ممنون از تو دوست گلم


مهدی
ساعت21:54---12 اسفند 1389
سلام دوست عزیز وبلاگ قشنگی داری یک خواهش داشتم اگه ممکنه کمکم کن
من چند روزه نمیتونم وارد مدریت وبلاگم بشم
میخواستم بگم اگه تا حالا برای تو این مشکل بیش امده اگه بیش امده ترو خدا بیا تو وبلاگم
بگو چطوری مشکلت حل شد خیلی ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 2 ارديبهشت 1390برچسب:لبخند,

] [ 15:2 ] [ نیلوفر ]

[ ]